Osoby, które prowadzą drobne biznesy stacjonarne, mają wiele pomysłów na reklamę, które chciałyby wcielić w życie. Jest to konieczne, ponieważ w przypadku firm mających swoje stacjonarne siedziby swoją sprzedaż produktów i usług opiera się na tym, jak wielu klientów z zewnątrz zdecyduje się wstąpić do nas, a nie do konkurencji. W związku z tym bardzo istotną formą reklamy będzie nasz szyld, okleina na szybach naszej firmy, a także potykacze reklamowe, które stojąc bezpośrednio na chodniku będą zmuszały przechodniów, by na nie spojrzeć. Główną zaletą potykaczy jest to, że ustawione są w taki sposób, by osoby każdego wzrostu kierowały na nie wzrok – zwykle bowiem chodząc ulicą kierujemy swój wzrok w okolice ziemi, rzadko kiedy chodzimy wpatrując się w niebo. Dzięki temu mimowolnie stykamy się z reklamą na potykaczu mówiąca o aktualnych promocjach, czy po prostu zachęcającą, by wstąpić i spróbować co ciekawego ma do zaproponowania dany sklep, firma usługowa, a może restauracja czy kawiarnia.