To jak nas oceniają klienci to bardzo ważna sprawa. Dla wielu ludzi podzielenie się wrażeniami na temat jakiejś usługi czy produktu ma duże znaczenie. Dobrze by było, gdy recenzje te będą nam przychylne.
Oczywiście, największą siłę ma w dzisiejszych czasach sieć www oraz portale społecznościowe. Wielu dokonując wyboru, kieruje się wskazówkami tam zawartymi.
Dlatego też warto zadbać o nasze wizerunek w sieci. Składa się na niego kilka czynników: Profesjonalność strony www, profilu społecznościowego, oraz treści tam zamieszczane. Niezwykle ważny jest monitoring opinii internautów. Nie możemy całkowicie blokować komentarzy na temat swojej firmy. Nawiasem mówiąc, niezadowoleni klienci mogą dzielić się negatywną opinią w innych miejscach w internecie. Najlepiej gdy moderowane opinii klientów przekażemy w ręce specjalistów od social media. Ludzie ci potrafią profesjonalnie poruszać się po cyfrowej przestrzeni, dyplomatycznie przyznając klientowi rację gdy sytuacja tego wymaga. Równocześnie umieją sobie poradzić ze zjawiskiem trollingu internetowego.