KIEDY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE WYSŁANE?
- Wszystkie zamówione produkty są drukowane / sublimowane i szyte indywidualnie, podlegają więc dodatkowej kontroli jakości przed wysłaniem.
- 99% zamówień opuszcza główny magazyn w ciągu 7-10 dni roboczych od opłaty zamówienia.
- W momencie wysyłki zostanie wysłany email potwierdzający.
- Dostawa międzynarodowa to przeciętnie od 21 do 45 dni.
Z JAKIEGO KRAJU REALIZOWANE JEST ZAMÓWIENIE?
Nasze centrum logistyczne znajduje się w Yiwu, Zhejiang, w Chińskiej Republice Ludowej.
CZY ZAMÓWIENIE KILKU ELEMENTÓW ZOSTANIE WSŁANE W JEDNEJ PACZCE?
Z powodów logistycznych zamówienie może zostać podzielone na kilka mniejszych przesyłek.
JAKI ROZMIAR POWINIENEM ZAMÓWIĆ?
Każdy produkt ma łatwą do rozpoznania tabelę rozmiarów przy każdym produkcie. Rozmiar może mieć odchylenia od tabeli rozmiarów w granicach 1cm do 3cm z uwagi na ręczne wycięcie i uszycie każdego elementu.
CZY MOGĘ ZMIENIĆ BĄDŹ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?
Nie przewidujemy zmiany zamówień, jednak prosimy o kontakt z obsługą sklepu, jeśli zamówienie nie zostało automatycznie przekazane do produkcji, to postaramy się je zmienić bądź anulować.
CZY MOGĘ SPRAWDZIĆ AKTUALNY STAN PRZESYŁKI?
Wszystkie zamówienia posiadają numer śledzący przesyłkę (tracking).
- Numer śledzący zostanie wysłany na email przypisany do zamówienia po ok. 7 do 10 dniach od daty otrzymania zamówienia.
- Do śledzenia przesyłek można skorzystać z odnośnika https://www.17track.net/pl
JAKA JEST PROCEDURA ZWROTU PRODUKTU?
Wszystkie nasze produkty są indywidualnie drukowane i/lub sublimowane oraz szyte, dlatego akceptujemy zwroty w ciągu 5 dni roboczych od daty dostarczenia produktu (decyduje data stempla pocztowego/kuriera, prosimy o powiadomienie na maila) w przypadkach gdy:
- Produkty mają wadę fabryczną
- Jakość druku /sublimacji znacznie odbiega od prezentowanej na stronie sklepu.
- Design i/lub rozmiar produktu jest niezgodny z zamówieniem.
- Zamiar zwrotu został potwierdzony drogą mailową na adres support@krzysztofszuflawear.pl
JAKIE INFORMACJE MUSZĘ DOSTARCZYĆ W PRZYPADKU ZWROTU PRODUKTU?
- Bardzo ważne jest dostarczenie właściwych i wyczerpujących informacji, które pozwolą nam zidentyfikować błąd wysyłki i/lub produkcji.
- Prosimy o zdjęcie etykiety z adresem i kodem wysyłki
- Zdjęcie tyłu i przodu produktu.
- Dokładne zdjęcie wady produktu.
- W przypadku niedostosowania się do powyższych informacji zwrot produktu może nie zostać uznany.